DIMARTS I DIJOUS ESMORZEM FRUITA

PRESENTACIÓ

Benvinguts al nostre bloc. A través d'ell podrem compartir amb vosaltres les activitats que fem a tots els cicles i estar al dia de notícies que puguin interessar. Esperem que us agradi i que us motivi a participar.

LOGOTIP PER A LA NOSTRA ESCOLA



Com van les creacions i els dissenys?
Estem segurs que la creativitat és una faceta que cultivem poc, però que ens pot sorprendre amb molt bons resultats.
Ens estan arribant treballs variats i bonics (es nota que heu posat ganes).
ÀNIMS! ENCARA TENIU FINS AL 28 DE NOVEMBRE!!!

4 comentaris:

MAMI ha dit...

HOLA A TOTHOM!,VOLDRIEM SAPIGUE SI YA A SORTIT ESCOLLIT EL LOGOTIP,TENIM GANES DE VEUREL.
GRACIES.

Anònim ha dit...

hola em dic carla soc de 5a i el logotip jo vaig escollir el numero 1.pero bueno a guanyat el millor el que ho a fet i li ha possat mes interes.

Anònim ha dit...

hola voldria saber quin logotip a sortit a l'escola!!!
tinc ganes de sabero

adeu

Anònim ha dit...

hola soc l'Adrià de 5A lidic moltes felicitats al alumne i al logotip seleccionat. Jo vaig votar el numero 6. Que era el que mes magradava.

Adeu, fins un altre dia