DIMARTS I DIJOUS ESMORZEM FRUITA

PRESENTACIÓ

Benvinguts al nostre bloc. A través d'ell podrem compartir amb vosaltres les activitats que fem a tots els cicles i estar al dia de notícies que puguin interessar. Esperem que us agradi i que us motivi a participar.

Felicitacions


Des de l'escola volíem felicitar als dos alumnes que han estat premiats al concurs de dibuix per a nens/es, dins la campanya "Sant Boi una gran botiga, Viu el Nadal amb els més menuts".

Ells són l'Àlex González i l'Adrià González, de 1r i 5è respectivament.

Podeu veure els dibuixos aquí


Felicitats als dos!!

2 comentaris:

Paula Garcia ha dit...

L'Adria que es de la meva classe dibuixa molt bé per mi el millor de la meva classe moltes felicitats.I el seu germá tamé son molt bons dibuixants.

Adria Gonzalez ha dit...

Graciès Paula,ja saps que dibuixar m'encanta,i al meu germá va pel mateix cami que jo.