DIMARTS I DIJOUS ESMORZEM FRUITA

PRESENTACIÓ

Benvinguts al nostre bloc. A través d'ell podrem compartir amb vosaltres les activitats que fem a tots els cicles i estar al dia de notícies que puguin interessar. Esperem que us agradi i que us motivi a participar.

CONSERGES

Com ja sabeu, dins de tot el funcionament de l'escola, la feina dels conserges també és molt important. Des de l'inici d'aquest segon trimestre comptem amb un nou conserge, el Pere, que podreu trobar als matins quan el Carlos no hi és. A les tardes, serà el Francisco qui us podrà atendre.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi m'agrada molt el pere es molt simpatic i amable

adeu!!!!

LAURA* VEGA TORRERO 6B:)))

Anònim ha dit...

hola soc un nen de 5EA e de dir que el PERE es mes simpatic, mes amable i moltes coses mes

Anònim ha dit...

el Pere si que es simpatic i no es dulent.
gacies per teni-lo.

Anònim ha dit...

hola!
el Pere si que es simpatic jo casi sempre li saludu quan anem a casa a la una i tambe a les 9 del mati.

Anònim ha dit...

el pere es motl simpatic i motl aten nos estima a tots motl.

Anònim ha dit...

en pere es molt simpatic i em cau molt be, jo ja no estic a la escola pero jo crec que es molt simpatic weno adew

Anònim ha dit...

A mi m'agrada molt el Sr. Francisco,a més de treballador es molt honrado,El PERA esta ple de juventut i les ganes de traballar són molt importants.