DIMARTS I DIJOUS ESMORZEM FRUITA

PRESENTACIÓ

Benvinguts al nostre bloc. A través d'ell podrem compartir amb vosaltres les activitats que fem a tots els cicles i estar al dia de notícies que puguin interessar. Esperem que us agradi i que us motivi a participar.

DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

Aquest divendres 30 de gener, i coincidint amb l'aniversari de la mort de Gandhi, ara fa 61 anys, se celebra el Dia Escolar de la Noviolència i la Pau.

Us proposem que gaudiu d'aquest vídeo i de la cançó que l'acompanya (escolteu bé la lletra; als alumnes de 2n. potser els sona,...).

Després us agrairem els vostres comentaris i que expresseu les idees que us vinguin al cap per aconseguir un món més feliç.


5 comentaris:

Anònim ha dit...

QUINA CANÇO MES MACA,EL MEU FILL LA VA CANTAR AL FESTIVAL DE NADAL FA DOS ANYS,TANT DEBO QUE SI CADASCU POSSES DE LA SEVA PART EL MON FUNÇIONARIA MOLT MILLOR.

Anònim ha dit...

si a la pau y no a la guerra.

5è A Adrian carranco.

:)

Anònim ha dit...

aquesta canço m'ha agradat molt aquells nens d'altres paisos son pobres i tenim que ser amics d' ells saray

Anònim ha dit...

hola jo crec que tenim que ser amics de tots i no ser racistes amb nens daltres paisos


Adrià 5è A

Anònim ha dit...

hola!
no em de pegar-nos perque em de se amics tots.
em de compartir les coses tambe i no se pobre prque hi ha gent que hi es.
no violéncia i si amics per sempre mes.

fins aviat.
adeu!
molts petons.